Reisblog van Karina en Marika

25 mei 2016 - Rio de Janeiro, Brazilië

Marika: Gisteren 24 mei vertrokken vanaf Schiphol naar Rio de Janeiro, spannende reis die 12 uur duurt. Heb lang niet meer gevlogen! Ging super goed, eerste uren alleen maar gezellig gekletst met Karina, tijd vloog voorbij. Naast mij (ik zat in het midden) een vreemde man, leek op een Rus, die amper kon praten en alleen maar sliep en steeds breder ging zitten. Ach ja, en wij maar storen als we naar het toilet moesten. Tegen 11.00 uur Nederlandse tijd vertrokken en rond 22.30 aangekomen (lokale tijd 17.30). Het was al donker, even wennen, had ik niet op gerekend. Met Hidde en Walter, onze reis- en studiegenoten, een taxi genomen op weg naar het hotel. Ruim een uur onderweg, heerlijke kamer gekregen en na het installeren nog wat gedronken en hapje gegeten in het hotel. We waren erg moe maar slapen bleek heel lastig. Om 4.00 uur lag Karina klaar wakker in bed met d'r telefoon en ook ik kon niet meer slapen. Toch nog even ingedut tegen de ochtend en heerlijk ontbeten in het hotel.