3de dag in Rio

28 mei 2016

Marika; Wat een heerlijke dag hebben we achter de rug. Eerst gestart met een heerlijk ontbijt. Karina en ik wilden lekker apart van de groep zitten maar dat lukte niet, we werden er al snel bijgehaald. Ben, onze begeleider, wilde zelfs dat we vanaf vandaag gezamenlijk zouden starten met ontbijt om 8 uur onder het mom 'oefenen' maar daar staken we al snel een stokje voor. Het is onze vakantie, dus kijken we zelf wel hoe laat we ontbijten, ha ha... Werden we een beetje kriegelig van maar verder gezellig. Een van de studenten had die avond ervoor veel te veel gegeten na aankomst en was de hele nacht misselijk en ziek geweest. Met haar erbij en Jolanda van de RSM naar het strand. Hidde en Walter er ook bij, gezellig! Was echt strandweer, stoeltjes gehuurd en heerlijk in het zonnetje genieten. Halverwege de middag terug naar het hotel, even opfrissen en toen geld gepind en gekeken voor cadeautjes voor de kids. Karina ook nog een aantal paar slippers gekocht voor haar collega's, kosten hier veel minder. s' Avonds  had de vriendin van Hidde een geweldig restaurant gereserveerd voor ons allemaal, behalve Tina die zich nog niet goed genoeg voelde, Echt geweldig, bovenaan een heuvel een buitenrestaurant met afdakjes en allerlei paadjes, planten en leuke verlichting. En het uitzicht... wauw! Ben en Jolanda gingen na het hoofdgerecht weg, wij nog een toetje met z'n 7 en erg gelachen. Milton en Randall, twee Surinaamse jongemannen (Randall met lang rastahaar) hadden zulke geweldige verhalen, we lagen dubbel. Rond 12 uur thuis en lekker geslapen. Karina was wederom heel vroeg wakker, ik tegen 6 uur. Zo meteen weer ontbijten en daarna even aan ons project werken. Als het goed is mogen we tot 12 uur op onze kamer blijven. We proberen nog naar een shoppingmall te gaan, en anders doen we dat in Sao Paulo. Rond half 4 zullen we wel richting vliegveld gaan. Tegen 19.00 uur vertrekt onze vlucht en zullen we denk ik laat in de avond aankomen, afhankelijk hoever ons hotel van het vliegveld af ligt. Alles gaat heel goed, we hebben zo genoten van Rio en de paar dagen die we hier konden relaxen met leuke mensen. Echt geweldig! Missen jullie wel, gisteren gebeld met de kids en Andre, fijn om hun stemmen even te horen. Groetjes en veel liefs van ons!